Längtar efer sol och värme!

Tycker jag har börjat bli slarvig skriv här. Har jobbat och träffat leverantörer så det känns kul nu inför våren. Har skyltat om skyltfönstret med massor av Diddl saker. Mitt ena däck på cykeln gick i sönder så typiskt när behöver den. Men min morfar var så gullig och körde och köpte ett nytt däck. Innan jag började jobba i morse så cyklade jag och min syster Malin till vårdcentralen och fick sista sprutan. Vi var ju på semester i november och då skulle man ta två innan och en efter. Så nu är jag skyddade i 10 år så slipper jag tänka på det när man bokar en ny resa. Just nu vill jag ha sol och värme är trött på snön och kylan.

Denna vecka har jag många som fyller år. Så grattis till Tessan, Matilda och Lotta.


Ha det så bra! 

                                                                       

Kommentarer
Postat av: Malin

Diddl...me like :)

2009-02-26 @ 09:37:29
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: GLAD PRAKTIKANT

Tack ännu en gång för den fina dagen och de fina paketerna. Ha en mysig helg nu. Kram

2009-02-26 @ 23:50:32
URL: http://chare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback