Trevlig lördag och söndag!




Gick längs med stranden i Åhus och hörde vattnet och fåglarna.


Efter jobbet i går så åkte jag hem till Malin.  Hennes son Hugo hade en kompis som sov över. Igår så åt vi räkor, vitlöksbröd, oliver m.m. och drack vin. Sen blev det filmkväll och killarna valde film och på bordet var det uppdukat med massor av godis.


Idag hann vi med mycket innan jag åkte hem. Var ut och gick en runda i det härliga höstvädret. Sedan hoppade vi hopprep med barnen så i morgon känns det säkert i benen :).

Vi har umgås hela dagen och det var jätte trevligt.

Sen kom min underbara syster och hämtade mig. Tack syrran för du hämtade mig!


Tack för en härlig helg, Malin och Hugo och alla gott ni bjud på.


Nej nu skall jag titta lite på tv innan jag skall sova så man är pigg på jobbet i morgon :).
 
Efter jobbet i morgon skall jag hem till min moster och fika.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv Sara :) Nu ger vi järnet nästa vecka...HAPPY WEEK...LOVELY WEEK :)

2008-10-19 @ 23:22:27
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback