Lite om min vecka!

I veckan har vi firat att butiken fyllt 15 år. I torsdags hade vi kvälls öppet mellan 18-20 och hade lite erbjudande.
Många som kom för att fira med oss och det var en härlig kväll. Sen i lördags var det lång lördag och då fick alla barn som handlade en fin påse med lite överraskningar i och ett bord fyllt med godis. Tyvärr har jag glömt min kamera på jobbet så kan inte visa bilderna.


Idag har jag och min moster hittat på mycket. Varit i många affärer och jag hittade två par stövlar. Är riktigt nöjd med mitt köp. Sen körde vi och handlade mat så jag kunde fylla på här hemma. Till middan åt vi en fiskgratäng med potatis och sallad. Pratade om allt mellan himmel och jord och tittade på tv och fikade.


Nej, nu skall jag förbereda inför morgon dagen för jag skall tvätta in jag börjar jobba.

Kommentarer
Postat av: cassandra

hej sara:) hoppas allt är bra! snacka om att den svarta hårsprayen var bra, satt stenhårt hela kvällen:D jag länkar din blogg till min sida, hoppas det är ok!? :) /Cassandra

2008-11-01 @ 11:50:02
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: Sabina

Du har blivit utmanad, besök min blogg för att läsa mer :)

2008-11-02 @ 21:17:22
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback