Snart är 2008 slut!

Vad har hänt sen sist jag skriv. Hade jätte trevligt att fira jul med familjen H/S. På julaftons morgon så bytte jag och lotta julklappar. Fick en jätte fin Hello Kitty morgonrock. Den är så varm och go. Sen åkte jag och min familj till mormor och morfar. Vi åt och åt och åt lite till. Sen kom tomten och jag fick många julklappar, b.l.a biljett till diggilo, saker till hemmet.


Juldagen så kom Lotta och Johan hem till mig. Vi käkade mat och spelade spel sen blev det en runda till stan. För mig bliv det en lugn kväll för jag jobbade annandagen.


Snart är året slut och tiden har gått så snabbt. Men skall bli skoj att se vad 2009 har att erbjuda. Håller på att packa inför nyår allt som skall med. I morgon kommer Tess och skall stanna ett tag. Skall bli så skoj att träffa henne och hitta på massa skoj.

Vet ej om jag hinner skriva i morgon och på nyår så jag önskar alla!


                                                              GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback