Semester!

Har inte skrivet på länge för jag har varit på semester! Min mamma fyllde 50 år så hela familjen åkte till Kap Verde på semester. Hade jätte härligt och 30 grader varmt så vi solade och badade hela dagarna. Resan hem var lite jobbig för jag kunde inte sova men som tur visade de filmer hela natten. Så vad har hänt sen jag kommit hem. Jag, mamma och mina syskon har varit och shoppat på Ullared. Det har hänt mycket sen sist jag skriv men orkar inte skriva mer.


Nu har vi massor med nya saker i butiken och slår in många julklappar varje dag.

Nu har vi öppet alla dagar förutom julafton. Nej, nu skall jag slå in men sista julklappar till släkt och vänner.
 Kan inte skriva vad för jag vet att de är här inne och läser. 

I, jag hoppas du snart blir frisk och kommer hem. Du finns i mina tankar hela tiden!

J, jag vet att din prins kommer när du minst annar det.  
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej...ska du skärpa till dig nu med bloggen? He he he...

2008-12-21 @ 23:41:43
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback