Mathilda, Hugo och Ludvig!

I helgen var jag barnvakt till Hugo och Ludvig. Deras storasyster Mathilda var också med.
I lördags så var vi i Tivoliparken och matade ankorna och var på lekplatsen. Sedan gick vi på stan och Hugo och Ludvig köpte leksaker. Barnen började bli hungriga så vi gick till McDonald's och åt.  Min vän Malin följde med oss. 
 Barnen och jag tyckte det var skoj att hon följde med.
När vi sitter och äter tittar Hugo på mig och säger:
 Sara! Jag älskar dig så här mycket. ( Tar sina händer och visar så långt han kan.)
Det värmer i mitt hjärta. Jag svarade honom att jag älskade honom lika mycket. Så log han! 

När barnen hade somnat så hade jag och Mathilda myskväll och tittade på film och åt godis.

På söndag var det lek och bus tills jag skulle åka hem. Alltid lika kul och träffa barnen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår att de älskar dig, du är en härlig tjej :)

2008-08-21 @ 08:28:25
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback