10 sanningar om mig själv?

Jag har blivit utmanad av Malin att skriva 10 sanningar om mig själv.

10 sanningar om mig!

1. Tycker inte om att sjunga
2.Tycker inte om att träna
3. Är beroende av att köpa dvd filmer
4. Är mer en nattmänniska
5. Har svårt att säga nej i bland
6. Tycker det är roligt att shoppa
7. Tycker inte om bruna böner med fläsk
8.  Tycker om att gå på bio.
9. Tycker om inredning
10. Kan inte var utan min kopp te på kvällen

Skickar vidare utmaningen till:

Tess

Sandra

Jenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Sara, jag vet ju redan allt om dig men du lyckades ju bra med utmaningen. Yout´r wingwoman Malin. Kram.

2009-01-19 @ 19:02:23
Postat av: Malin

Ja du Sara, jag vet ju redan allt om dig, men du lyckades ju bra med utmaningen.Din wingwoman Malin. Kram.

2009-01-19 @ 19:03:28
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Lotta

men sara då, du skulle juh skriva minst TVÅ gånger i veckan. Skärpning hehhe. Ses imorgon..

2009-01-21 @ 23:25:26
URL: http://chare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback