Dålig uppdatering!

                  
Det har hänt en del sen jag skriv sist. Har varit duktig med power walk, varit på after work, kräftskiva, filmkväll m.m. 
När jag och min kollega Malin var på after work så beställde jag vitlöksbröd med räkor. De var jätte goda! Synd att jag inte hade min kamera med mig för upplägget var jätte fint.  Idag har jag varit ledig och tvättkorgen var proppfull så jag har tvättat idag. Roligare kan man ha det på sin lediga dag  men jag var tvungen. 

                             
                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej kompis, vad jag vet så hade du en hel del kul idag :)))) Ja, typiskt att vi inte hade med kamerorna på After Worken, visst var det god mat...

2008-09-01 @ 19:08:51
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fast det kan vara roligt att tvätta också, ibland! Jag gillar att sortera färgerna. ;)

2008-09-01 @ 21:13:14
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Sara

Snart är det dax att lämna plats till mig i tvättstugan, hihi. Jag flyttar den 20 september.

2008-09-02 @ 12:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback